Subject: Risti päikeseelektrijaam - maaparandus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 14:40:01 +0300

Tere

Palume kooskõlastada Meliorek OÜ poolt koostatud projekt „Risti
päikeseelektrijaama maaparandussüsteemide uuendamine“, töö nr 240703.
Projekt on koostatud Sunly AS (registrikood 14695483) tellimusel.

Rajatav Risti päikeseelektrijaam asub Lääne maakonnas, Lääne-Nigula vallas
Rehemäe ja Kuke külas. Projekt koostatakse mahus, mis võimaldab rajada
päikeseelektrijaama nii, et selle all olev maaparandussüsteem jääks
toimima ning päikeseelektrijaama rajamisega ei avaldataks kahjulikku mõju
naaberkinnistute maaparandussüsteemidele.

Ehitustöödega eemaldatakse kraavidest sete, uuendatakse suudmed. Tööde
käigus likvideeritakse või uuendatakse  kraavile jäävad truubid vastavalt
vajadusele ja truupide tehnilisele seisukorrale.  Puittaimestik
likvideeritakse kraavi nõlvadelt ja kallastelt. Kraavi sängist
eemaldatakse voolutakistused. Rekonstrueeritakse drenažisüsteemid plaanil
näidatud mahus.

Riigimaantee Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee nr 9 kilomeeter 37,619 jääv
truup on ettenähtud settest puhastada.

Lugupidamisega

Emili Tamar

Meliorek OÜ

+372 5843 9536

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.